טבע משיקה מותג גלובלי

ירושלים, 24 בפברואר 2016 טבע תעשיות פרמצבטיות בע”מ (NYSE & TASE: TEVA ) הודיעה היום כי היא משיקה תכנית אסטרטגית חוצת ארגון לבניית זהות ומותג תאגידי גלובלי. מהלך זה הוא תוצר של מסע אשר החברה יצאה אליו לפני שנתיים במטרה לבנות חברה מבודלת המבוססת על המאפיינים הייחודיים של המודל העסקי של החברה.

טבע, יצרנית התרופות המובילה בעולם, תמנף את נוכחותה הגלובלית בכ- 100 שווקים בעולם, וכן את תיק המוצרים הרחב ביותר בתעשייה, במטרה להפוך תרופות אלו לנגישות ליותר ויותר אנשים. מטרת המהלך היא לחזק את מחויבותה של טבע לשים את האנשים במרכז העשייה ולאפשר לעוד אנשים, רבים ככל האפשר, לחיות חיים טובים ובריאים יותר.

שלב זה בהתפתחותה של טבע יכלול אימוץ מותג חדש אשר יושק ויוטמע בתוך החברה על פני 12 החודשים הבאים. המותג מגלם הבטחה, חזון וזהות חדשים עבור טבע, ויפיח חיים בייעוד ובערכים אשר החברה הטמיעה בקרב עובדיה.

בזמן שענף הבריאות עובר שינוי מהיר ותמידי, טבע מגיבה לצרכים הקיימים והמתהווים של המטופלים על ידי בניית פורטפוליו של מוצרים ופתרונות אשר יש להם מקום בכל היבט של חיי היומיום.

“עם 64 מיליארד חיפושי גוגל הקשורים לבריאות בכל שנה, ברור כי אנשים רוצים לשלוט באופן טוב יותר בבריאות ובאיכות החיים שלהם, ובדרכים שלא עמדו לרשותם עד היום,” אמר ארז ויגודמן, נשיא ומנכ ל טבע. “כספקית של מגוון תרופות מקוריות וגנריות מהשורה הראשונה וכחברה המשרתת כ- 200 מיליון מטופלים בכל יום, אנו נמצאים בעמדה ייחודית לענות על צרכיהם המשתנים של מטופלינו, לקוחותינו והקהילות שאנו משרתים ולאפשר להם לשפר את בריאותם.”

“פרויקט זה הינו חלק מתכנית מקיפה אשר משקפת את השינוי אשר עוברת החברה בדרכה להפוך למותג גלובלי חזק המציע פורטפוליו ייחודי של מוצרים ופתרונות מתקדמים, נגישים וברי קיימא אשר יאפשרו למטופלים לנהל את הבריאות שלהם על כל היבטיה,” אמרה איריס בק-קודנר, סמנכ”לית קבוצה, שיווק ותקשורת תאגידית.” בזמן שהתעשייה, מערכות הבריאות ומידת מעורבותם של אנשים ומטופלים בבחירות הבריאותיות שלהם ממשיכות להתפתח, טבע פועלת למנף את מיקומה הייחודי בכדי להתמודד עם צרכיהם המשתנים.”

טבע מתכוונת להשיק את המותג החדש בקרב 43,000 עובדיה ברחבי העולם לפני שיושק לעולם. “רק כשנהיה סמוכים ובטוחים שכל העובדים בטבע מחוברים לזהות המותג החדשה ויודעים כיצד לבטא אותה בדרכי החשיבה והפעולה שלהם, נוכל להשיק את המותג כלפי חוץ,” אמרה בק-קודנר.

אודות טבע

טבע תעשיות פרמצבטיות בע”מ (NYSE & TASE: TEVA ) היא חברת תרופות גלובלית המספקת  פתרונות בריאות ממוקדי-מטופל באיכות גבוהה המשמשים מיליוני מטופלים מדי יום. טבע, שבסיסה בישראל, היא יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם, הממנפת את צבר מוצריה הכולל יותר מ-1000 מולקולות לייצר מגוון רחב של מוצרים גנריים ברוב התחומים הטיפוליים. בתחום התרופות הייחודיות, טבע הינה חברה מובילה בטיפולים חדשניים למחלות מערכת העצבים המרכזית, כולל כאב, והיא מחזיקה גם צבר מוצרים חזק בתחום מחלות הנשימה. טבע משלבת את כישוריה בתחום התרופות הגנריות ובתחום התרופות הייחודיות בחטיבת המחקר והפיתוח הגלובלית שלה, במטרה ליצור דרכים חדשות לענות על צרכי המטופלים וזאת על ידי שילוב יכולות בתחום פיתוח תרופות יחד עם פיתוח תכשירים, שירותים וטכנולוגיות. הכנסות טבע בשנת 2015 הסתכמו ב-19.7$ מיליארד. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר  www.tevapharm.com .

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה