ביולייט מרחיבה את פעילותה בתחום העיניים: חתמה על הסכמי רישיון בלעדיים למסחור מוצר ה- LIPITEAR לטיפול בסינדרום העין היבשה ולפיתוח מוצרים חדשים בתחום העיניים

ביולייט מדעי החיים בע”מ , המנהלת ומקדמת פתרונות ייחודיים, אשר מטרתם לתת מענה לצורך ממשי הקיים בתחום מחלות העיניים מדווחת על חתימת שני הסכמי רישיון עם פישר תעשיות פרמצבטיות בע”מ ועם רמות שליד אוניברסיטת תל אביב בע”מ, חברת מסחור הטכנולוגיות של אוניברסיטת ת”א.

על פי ההסכמים, הוענק לביולייט רישיון בלעדי כלל עולמי (מלבד ישראל ואיטליה) לייצר, לשווק, למכור ולהפיץ את מוצר ה-LIPITEAR  לטיפול בסינדרום העין היבשה ולשימושים נוספים בתחום העיניים, באמצעות טכנולוגיה חדשנית המאפשרת הגנה על הקרנית ושיפור תהליך ריפויה, אשר פותחה באוניברטיסת ת”א, וזאת בתמורה לתמלוגים ממכירות. ה-LIPITEAR  מאושר לשיווק ומכירה באירופה תחת השם LIPIMIX .

בנוסף, חתמה ביולייט עם רמות על הסכם נוסף לפיו היא תפעל לפיתוח מוצרים חדשים על בסיס הטכנולוגיה של מוצר ה- LIPITEAR . על פי הסכם הפיתוח, רמות מעניקה לחברה רישיון בלעדי כלל עולמי (מלבד איטליה) לשימוש בטכנולוגיה לצרכי פיתוח, ייצור ומסחור מוצרים מבוססי הטכנולוגיה בתמורה שעיקרה תמלוגים ממכירות עתידיות של תוצרי הפיתוח.

ההתקשרות לקבלת הרישיונות עולה בקנה אחד עם התכניות, היעדים והאסטרטגיה העסקית של החברה ומשתלבת כחלק מפיתוח וקידום פעילות הליבה בתחום העיניים של החברה בכלל, ומתן מענה לטיפול בסינדרום העין היבשה בפרט.

אודות סינדרום העין היבשה

סינדרום העין היבשה הינו סינדרום הנובע מירידה בהפרשת הדמעות או בהרכבן, העלול לגרום ליובש בעיניים, כאבים, תחושת אי נוחות, צריבה ולעתים אף פגיעה בראייה. הסינדרום מופיע בפלח נרחב של האוכלוסייה, הכולל, בין היתר, משתמשים בעדשות מגע ואוכלוסייה מבוגרת. ההערכה היא כי ברחבי העולם ישנם כמאה מיליון איש הסובלים מהסינדרום, כאשר בארה”ב לבדה יש כ- 20-40 מיליון איש הסובלים מהסינדרום בדרגות חומרה שונות. שוק הטיפולים בסינדרום העין היבשה בארצות הברית , בריטניה , צרפת , גרמניה , איטליה , ספרד ויפן צפוי לגדול מכ- 1.6 מיליארד דולר בשנת 2015 לכ- 5.5 מיליארד דולר עד שנת 2022.

אודות ביולייט

ביולייט פועלת להשקעה, ניהול וקידום של פתרונות ייחודיים, אשר מטרתם לתת מענה לצורך ממשי הקיים בתחום מחלות העיניים, ובתחום הדיאגנוסטיקה סרטנית, באמצעות חברת מיקרומדיק (ת”א: מקטכ).

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה