אינטרנט אלחוטי בבתי חולים של הכללית לרווחת החולים והאורחים

012 זכתה במכרז למתן שירותי אינטרנט לשירותי בריאות כללית ובהם גם שירותי Wi-Fi לבתי החולים של הכללית


שירותי בריאות כללית, בחרה ב-
012 קווי זהב להפעיל בעבורה את תשתיות האינטרנט במשרדיה הראשיים, ובמוסדות הרפואיים ובהם רישות בתי החולים והסניפים המרכזיים, אשר יאפשר למאות אלפי חולים, ואורחים הפוקדים את בתי החולים של הכללית להתחבר לרשת האינטרנט ממקומות שונים ברחבי המוסד הרפואי. השירות יסופק לאורחים ולחולים ע”י שירותי בריאות כללית ללא תשלום. ההסכם כולל גם רישות של המוסדות הרפואיים של בריאות כללית ברשת Wi-Fi – אינטרנט אלחוטי לרווחת החולים והאורחים בבית החולים. השירות יתחיל לפעול תוך חודשים ספורים.

רפי הירש מנהל מחלקת תקשורת תשתיות ואבטחת מידע של בריאות כללית סיפר על הבחירה ב 012: “הקמת רשתות אלחוטיות (הוט ספוט) בבתי החולים ואתרי הכללית מהווה נדבך חשוב במיצוב בריאות כללית כארגון שירותי הבריאות המוביל בישראל.  012 סיפקה בשנים האחרונות את תשתית האינטרנט לבריאות כללית, הניסיון החיובי עם 012 לצד היותה החברה המובילה בישראל בפתרונות הוט ספוט, הפכו את הבחירה בה לטבעית.

לתפיסתנו, שרות המאפשר לחולים המאושפזים במרכזים הרפואיים של שרותי בריאות כללית ולבני משפחותיהם לשמור על קשר עם העולם שמחוץ לבית החולים באמצעות האינטרנט תורם תרומה חשובה לזירוז תהליך החלמתם. אנו רואים בהעמדת טכנולוגיה זו לשימוש לקוחותינו חלק ממאמץ מתמשך של שיפור השרות ללקוח.”

012 תספק פתרון כולל החל משלב תכנון הרשת, קישור אינטרנט לסניפים, ועד להקמת הפתרון בפועל. ניהול אתרי האינטרנט האלחוטיים, יבוצע על ידי מערכת כוללת, מתקדמת מסוגה, לניהול אתרי HotSpot של חברת סיסקו שהטמיעה 012. מערכת הניהול המרכזית (SSG) שהוטמעה בעלות כוללת של מאות אלפי דולרים, מאפשרת ל 012 יתר גמישות בפתרונות חכמים של אתרי אינטרנט אלחוטי ציבוריים וכן ניהול ובקרה יעילים של השירות ממרכז השליטה של 012 לעסקים, לדוגמא הפקת פורטל ייעודי לטובת הגולשים לכל מוסד רפואי בארגון.

לדברי ירון שטיינברג, סמנכ”ל מכירות 012 קווי זהב: ”אנו גאים על הבחירה של בריאות כללית ב 012 לעסקים להמשיך ולספק עבורה את שירותי האינטרנט ולצעוד יחד איתה לעולם ה wi-fi. אספקת שירותים מסוג זה גם למוסדות רפואיים מהווה המשך טבעי לשורת פרויקטים מרכזיים בתחום האינטרנט האלחוטי אותם מובילה 012 בתקופה האחרונה בסניפי yellow ,טרמינל 3 בנתב”ג, בפרויקט ירושלים האלחוטית במתחם דיזינגוף סנטר ובבתי מלון מובילים”.

אודות בריאות כללית

שירותי בריאות כללית, הנו ארגון הבריאות הגדול והמתקדם בישראל המעניק שירותים רפואיים ללמעלה מ 3.8 מיליון לקוחות, באמצעות למעלה מ 1,300 מרפאות, 14 בתי חולים, כ- 400 בתי מרקחת, מאות מכונים וכ-2000 רופאים עצמאיים.

אודות 012 קווי זהב

012 קווי זהב, מספקת ללקוחותיה קשת רחבה של שירותי תקשורת בינלאומיים בתחום הטלפוניה והאינטרנט. החברה מספקת את שירותיה בארץ ובעולם החל משנת 1997 למאות אלפי לקוחות.  לאחרונה נכנסה החברה לתחום שירותי הטלפון הפנים ארציים. אתר החברה באינטרנט: www.012.net.

לפרטים נוספים:

עליזה חורי, אורי בר, שטרן אריאלי יחסי ציבור,  03-6122130

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה