סערה בישיבת ועדת הסל אתמול, פרופ’ שני התפטר ולאחר מכן חזר בו (ערוץ 10)

ע”פ דיווח בערוץ 10 וחדשות וואלה הישיבה הראשונה של ועדת סל התרופות שהתקיימה אתמול אשר הייתה אמורה לעסוק בהרחבת הסל במסגרת הקדמת התקציב מ-2007 ל-2006 “פוצצה” למעשה ע”י חברי הועדה. במקום לעסוק בנושא זה עסקה הועדה ב…ועדה עצמה. מסתבר שראש הממשלה, אהוד אולמרט, הוציא מכתב ליו”ר ועדת סל התרופות, פרופ’ שני, לשר האוצר ולשר הבריאות ובו הוא מציין שבהתאם לסיכומים ביניהם,  לאחר תום הדיונים הנוכחיים תוקם ועדה חדשה ע” “מודל” חדש.

ידיעה זו גרמה לסערה בדיונים ופרופ’ שני הותקף ע”י חבריה. בעקבות כך הודיע פרופ’  שני על התפטרותו כיו”ר הועדה, התפטרות ממנה חזר מאוחר יותר.

לכתבה המצולמת בערוץ 10

רק מס’ ימים לפני ישיבה זו קיימנו ראיון בלעדי עם פרופ’ שני. נושא הרכב הועדה עלה בדיון, ופרופ’ שני ציין בו, בעיקר בהתייחסות להשתתפות נציגי הקופות בועדה, כי הוא מאוד שבע רצון מהשתתפותם בה ומתרומתם לדיונים.

להאזנה ולצפייה בראיון

הבעייה הקשה יותר מההתפתחות המדאיגה הזו בועדה היא שהתכנית, כפי שפרופ’ שני גם מסביר בראיון איתנו היא לסיים את הדיונים בהרחבה הנוספת עד אמצע יולי, כך שבתחילת אוגוסט התרופות והטכנולוגיות החדשות שיוחלט עליהן יכללו בפועל בסל. עם פתיחה כזו של הדיונים קשה לצפות שניתן יהיה לעמוד בלו”ז הצפוף מאוד הזה…יש לציין שההגשות לסל 2007 שעליהן ידונו בועדה אמורות להתקבל במשה”ב עד ה-20/6.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה