פרופ’ אורי רוזנשיין, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי בני ציון חיפה , הלך לעולמו

בעקבות מותו, לאחר מחלה קשה, של פרופ’ אורי רוזנשיין, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי בני ציון חיפה, פרסמו האיגוד לקרדיולוגיה והאיגוד לכירורגיה לב הודעת אבל משותפת: 

חברות וחברים יקרים,

האיגוד הקרדיולוגי והאיגוד הישראלי לניתוחי לב-חזה בישראל מרכינים את ראשם ומודיעים בצער ובכאב עמוק, על לכתו מאיתנו של חברנו היקר, פרופ’ אורי רוזנשיין, לאחר מחלה קשה.


פרופ’ רוזנשיין יובא למנוחות ביום ראשון ה- 27.1.2019, בשעה 14:30 בבית העלמין במושב כפר דניאל  <<להוראות הגעה לבית העלמין>>

ביקורי תנחומים בבית משפחת רוזנשיין,  בין השעות 11:00-21:00. רח’ המייסדים 70, מושב כפר דניאל. <<להוראות הגעה לבית המשפחה >>

פרופ’ רוזנשיין נולד בשנת 1953 בארגנטינה. עבד כקרדיולוג בכיר ביחידת הצנתורים במרכז הרפואי תל אביב. בשנת 2003 מונה למנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי בני ציון חיפה . בנוסף שימש כסגן דיקאן בביה”ס לרפואה בטכניון.

משנת 1999-2001 כיהן כמזכיר החוג לקרדיולוגיה התערבותית של האיגוד הקרדיולוגי בישראל.

פרופ’ רוזנשיין היה  מבכירי המצנתרים בארץ ובעל ניסיון של למעלה מ-10,000 צנתורי לב מהמורכבים והמסובכים שבנמצא, לרבות צנתורים בזמן התקפי לב ותעוקה לא יציבה. יתר על כן, ביצע  גם צנתור בכלי דם של הכליה לטיפול ביתר לחץ דם ובכלי דם אחרים.פרופ’ רוזנשיין היה מהחלוצים העולמים בתחומו ונחשב לחדשן וממציא, בהם מספר טכנולוגיות חדשניות המשמשות לצנתורים התערבותיים ורשומות כפטנט עולמי על שמו.

פרופ’ רוזנשיין שירת כקצין שריון, נפצע במלחמת יום כיפור ועוטר באות המופת על לחימתו בה.

בשם האיגוד הקרדיולוגי בישראל והאיגוד הישראלי לניתוחי לב חזה , אנו שולחים את תנחומינו הכנים לאלמנתו, ילדיו וכל בני משפחתו  ולצוות המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי בני ציון, מי יתן ולא ידעו עוד דאבה.

יהי זכרו ברוך.

להודעת האבל באתר האיגוד לכירורגיה לב חזה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה