מנהל המזון והתרופות האמריקאי דוחה את ההחלטה אודות אישור חיסוני פייזר כנגד קורונה לילדים מתחת לגיל 5 שנים (מתוך הודעת ה-FDA)

FDA

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (Food and Drug Administration) הודיע על דחיית ההחלטה אודות אישור מתן החיסון של חברת פייזר כנגד נגיף הקורונה לילדים מתחת לגיל 5 שנים עד לפרסום נתונים נוספים אודות ההשפעות של שלוש מנות החיסון.

חברת פייזר ביקשה ממנהל המזון והתרופות האמריקאי לאשר את השימוש בחיסון רנ”א שליח לילדים מתחת לגיל 5 שנים. עם זאת, לאחר בחינת הנתונים התברר כי בשלב זה סביר להמתין עד שיהיו נתונים נוספים להערכת השפעות מנה שלישית של החיסון באוכלוסייה זו בטרם תתקבל החלטה בנושא.

מומחי מנהל המזון והתרופות האמריקאי מבהירים כי ההחלטה צפויה לספק מקור להרגעה להורים ולציבור ומעידה כי במידה והסוכנות חשה כי הנתונים אינם עונים על הסטנדרטים שלהם, אזי לא ניתן להתקדם ולאשר את הטיפול. הם מקווים כי במקום להתקדם בתהליך המעורר שאלות מצד רבים אודות המהלך התקין, הם מקווים כי צעד זה יבטיח לכולם כי האישורים מתקבלים לאחר תהליך סטנדרטי.

דר’ אנתוני פאוצ’י , מנהל ה-National Institute of Allergy and Infectious Diseases, חזה בינואר כי החיסון של חברת פייזר לילדים קטנים עשוי להיות זמין עד סוף החודש. עם זאת, הם גם חזה כי יידרשו שלוש מנות חיסון לאוכלוסייה זו.

חברת פייזר הודיעה באמצע חודש דצמבר כי בכוונתה להגיש את הנתונים למנהל המזון והתרופות האמריקאי במהלך המחצית הראשונה של שנת 2022, במידה והמחקר להערכת שלוש מנות החיסון יהיה מוצלח. באותה עת, חברת פייזר דיווחה כי לא זוהו סוגיות בטיחות כלשהו עם מנה של 3 מיקרוגרם בילדים בגילאי 6 חודשים עד 4 שנים, מינון נמוך משמעותית בהשוואה למינון של 30 מיקרוגרם הניתן למבוגרים.

מתוך הודעת ה-FDA

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה