שיווק ומנהל רפואי

אי-מד משיקה שירות חדש לתעשייה : ODP ! אפליקציה להרצת אופטימיזציה של תכנית דיגיטלית !

אי-מד שמחה להציג שירות חדש לתעשיה : אופטימיזציה של תכנית דיגיטלית Optimal   Digital Plan)  ובקיצור ODP ) !.

איך זה עובד ? אתם ממלאים לכל מוצר רלוונטי שאלון קצר (קהלי יעד, סייקלים מתוכננים , הערכות לאפקטיביות של כלים דיגיטליים שונים, היקף תקציב דיגיטלי ) ואנחנו, על בסיס פרמטרים אלה מפעילים את אפליקציית ODP וחוזרים אליכם עם התכנית הדיגיטלית האופטימלית , היינו זו שמייצרת עבורכם את מקסימום האינטרקציות האפקטיביות במסגרת מגבלת התקציב שהגדרתם .

להלן דוגמא  עבור מוצר בתחום קרדיו מטבולי:

מנהל המוצר אף הכניס את הערכותיו לאפקטיביות של ערוצי דיגיטל שונים בדלקמן :

מערכת ODP ביצעה ניתוח של הפרמטרים שהוזנו על ידי מנהל המוצר, חישבה את העלויות האפקטיביות לאפשרויות הדיגיטליות השונות,  ולאחר הרצת האופטימיזציה המליצה על התכנית הבאה ;

כפי שניתן לראות במסגרת התקציב שהוגדר (100,000 שח) שכולל גם את עלויות ההפקה הנדרשות לחלק מהפעילויות, התכנית המוצעת צפויה לייצר 13,372 אינטראקציות אפקטיביות, ולכלול 5 פעילויות בלבד מתוך כלל הערוצים הדיגיטליים האפשריים. בהשוואה לתכנית המקורית , זו שנקבעה לפני השימוש באפליקציית ODP , כמות האינטרקציות האפקטיביות המושגת הייתה של  8,500 בלבד, כלומר, האופטימיזציה הגדילה את האפקטיביות, במסגרת התקציב הנתון בכ-57% .

מידע חשוב נוסף שהשימוש ב-ODP עשוי לספק הוא להעריך אם יש מקום לשקול הרחבת/הקטנת סך התקציב הדיגיטלי . זאת באמצעות השוואת העלות הממוצעת והשולית לאינטרקציה אפקטיבית המתקבלת ב-ODP  לעלות לאינטרקציה אפקטיבית בפעילויות השיווקיות הלא דיגיטליות . כך למשל אפשר לראות שהעלות השולית לאינטראקציה אפקטיבית בתקציב הדיגיטלי היא 21.7 ש”ח (להשתתפות בוובינר//סמינר כולל עלות הפקה) . אם למשל העלות המוערכת להשתתפות בכנס שבו צפויים להשתתף 200 רופאים היא 10000 שח וההערכה שלכם לציון האפקטיביות של האינטראקציה בכנס כזה היא 6 (בסולם 0-10) , העלות האפקטיבית לאינטראקציה היא 83.3 שח (עלות לאינטראקציה -50 שח , ולאחר שיקלול לפי מדד אפקטיביות : 50/0.6 = 83.3 שח). כלומר העברת 10000 שח למשל מתקציב השתתפות בכנסים לפעילות של סמינר דיגיטלי או סקר דיון מקרה או אלגוריתם ממוחשב (שהעלויות האפקטיביות לאינטראקציה שלהן נמוכות משמעותית (כ-23 לאינטרקציה אפקטיבית) תשיג גידול של למעלה מ-300 אינטראקציות אפקטיביות ללא שינוי בתקציב הכולל (השתתפות בכנס בתקציב 10,000 מייצרת כ-120 אינטראקציות אפקטיביות, בעוד שהשקעתם בסקר דיון מקרה או אלגוריתם ממוחשב תייצר כ-430 אינטראקציות אפקטיביות, כלומר גידול של 310 אינטראקציות אפקטיביות).

זה נראה אולי קצת מורכב ומסובך – אבל זאת בדיוק הסיבה מדוע אנו ממליצים לכם להשתמש ב-ODP …

ההצעה שלנו , היא להתנסות בשימוש בכלי הזה, ללא התחייבות וללא עלות על ידי כניסה ל-ODP ומילוי הפרמטרים (לוקח מקסימום 2-3 דקות) , ואנו נדאג תוך זמן קצר להריץ את האופטימיזציה ולחזור אליכם עם תכנית אופטימלית, כזו שתשיג ניצול מקסימלי של התקציב הדיגיטלי שלכם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה