שיווק ומנהל רפואי

גם לך יכולה להיות אפליקציה או מחשבון רפואי- 3 צעדים לתכנון מוצלח/מאת GANBAROO

“הנעה לפעולה” זה משפט שנאמר לא פעם בשיחות עם חברות. ובצדק.

הנעה מוצלחת לפעולה מובילה למעורבות דיגיטלית וזו מעידה על כך שהפעילות שלנו מספקת את הערך שאנשי הצוות הרפואי או החולים מחפשים.

זו אחת הסיבות שבשנים האחרונות פורחת תעשיית האפליקציות לקהל הרפואי. הרבה חברות רוצות לתת מענה לצורך, להגביר מעורבות באמצעות כלי אינטרקטיבי ויותר ויותר משאבים מוקצים לטובת תחום זה.

אבל לא תמיד יודעים לאמוד האם הבחירה הייתה המיטבית ביותר או המוצלחת, במיוחד אם מדדי ההצלחה לא הוגדרו.

אז מה עושים?

מה אנחנו צריכים לדעת לפני שבוחרים אפליקציה, מחשבון או כל כלי אחר?

ובהמשך- איך ממנפים את המחשבון?

צעד ראשון– בחירת הכלי

החברות המצליחות שמות את המיקוד בלקוח בבואם לבחור את הכלי.

תהליך הבחירה בנוי מ-3 שלבים עיקריים:

1.      הגדרת הפער

ü      מה הבעיה שאני מנסה לפתור?

ü      על איזה צורך של הלקוח אני רוצה לענות

ü      איך הכלי הזה יתן מענה

המענה על השאלות חייב להיות ברמת הפירוט הגבוהה ביותר.

2.      מיפוי פרופיל דיגטלי של הלקוח לאורך המסע.

3.      ניתוח מפורט של הטכנולוגיה ובחירת הטכנולוגיה שתתן את הערך הגדול ביותר.

מפה יש לפעול במהירות..

לאחר שהתקבלה ההחלטה יש לפעול במהירות. מחזורי החיים בדיגיטל קצרים. טכנולוגיה או הצעה שהוצעה לכם הוצעה גם למתחרים, ואתם רוצים להיות הראשונים, המשפיעים.

אמנם גמישות ומהירות הן תכונות שקצת קשה ליישם בפארמה אבל המציאות מחייבת את החברה שרוצה לעשות שיווק דיגיטלי אפקטיבי להערך לכך ולעשות את השינויים מבפנים שיאפשרו יציאה מהירה לדרך.

צעד שני- ניסוי “כלים”

לפעמים אנחנו רוצים לנסות את האפליקציה או המחשבון.

המנעו מניסיונות קטנים, על מספר מצומצם של מתנסים שלא ייתן לכם מספיק מידע אך יבזבז לכם הרבה אנרגיה.

הניסוי צריך להיות מספיק גדול כדי שניתן יהיה ללמוד ממנו, להטמיע שינוי ולהרחיב אותו.

צעד 3- מקסמו ערוצים

חברו בין הערוצים.

תכננו איך ניתן להתשמש בערוצים האחרים שיש לם כדי לידע על האפליקציה החדשה ואיך קיומה תורם וממנף ערוצים אחרים כמו צוות המכירות או את המנהל הרפואי.

הבינו מראש איזה מידע יכול להתקבל מהאפליקציה ואיך ניתן למנף אותו בעוד ערוצים או תהליכים.

לסיכום-

הדיגיטל פתח בפני החברות הזדמנות לאינטרקציה עם הלקוחות, הזדמנות להשפיע על התנהגות חולים או צוות רפואי אך ההזדמנות לא תמומש אם לא נבין יותר את הפעילות במרחב הדיגיטלי ואם לא נתכנן אותה מראש ובהתאם לחוקי ההתנהלות במרחב זה.

רוצים לשאול אותנו על הנושאים שעלו במאמר? אנו מזמינות אתכם ליצור אתנו קשר, לשאול ולהתיעץ

איתנו, פסיה ודיאן , בכתובת מייל זו   hello@beganbaroo.con

הערת המערכת: דוגמאות למחשבונים המיועדים לצוות הרפואי אשר נבנו במסגרת e-Med Tools תוכלו לראות בקישור זה . כפי שתוכלו לראות, בחלק מהמקרים מדובר בכלי המסייע באבחון והמלצת טיפול בהתאם (LDL , סוכרת, חסר ברזל, דיכאון) , בחלק בדיקת התאמת מטופל לקריטריונים לטיפול בתרופה מסויימת (טרוליסיטי, ויקטוזה, זולוטפיי, פרוליה) , ובחלק סיוע לרופא להציג ולהסביר למטופל חשיבות ויתרונות הטיפול (השמנה).  עד כה נתוני השימוש מלמדים על כך שהמחשבונים הללו ממלאים את ייעודם בהצלחה…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה