שיווק ומנהל רפואי

ע”פ תחקיר דהמרקר סדרת הדוקו-ריאליטי ”חוזרים לחיים” היא תוכן שיווקי מטעם בי”ח בילינסון (דהמרקר)

ע”פ תחקיר המתפרסם היום בדהמרקר, התכנית “חוזרים לחיים” , דוקו-ריאליטי, ששודרה בערוץ 10 , ועסקה בהשתלות איברים,  הופקה תחת שליטה ובקרה של בילינסון, מה שהופך אותה לטענת התחקיר ליותר “תוכן שיווקי” מאשר תחקיר אמת.

בכתבה מצוין כי ע”פ מסמכים שהגיעו לידי דהמרקר , הנהלת בילינסון הכתיבה דרישות לפיהן לא יצולמו פעילויות בבתי חולים בתחום ההשתלה (מלבד פעולות קציר שבוצעו בבתי חולים אחרים לטובת ההשתלה בבילינסון), וכן שההפקה התחייבה ש”בית החולים יוצג בצורה המיטבית כבית חולים מודרני, מתקדם ומשוכלל“, וכן “כי יוצג כמרכז ההשתלות של ישראל“. בנוסף, המפיק התחייב “להעניק יחס של כבוד והערכה לבית החולים ולהימנע מהכללת אמירות פוגעניות כלפי הצוות“.

לכתבה

הערת המערכת: כזכור, בעקבות שידור התכנית פנו מס’ מנהלי בתי חולים ומרכזי השתלה למשרד הבריאות בדרישה לעצור את שידור התכנית בשל הנזק שהיא עלולה לגרום בכך שלציבור יועבר מסר מוטעה לפיו ניתן כביכול לבצע השתלות רק בבילינסון.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה