שיווק ומנהל רפואי

אורון אגם מונה לתפקיד מנכ”ל ג’ונסון & ג’ונסון מדיקל ישראל

אורון אגם (43) מונה לכהן בתפקיד מנכ”ל ג’ונסון אנד ג’ונסון מדיקל ישראל.

אורון הצטרף לחברה בשנת 1999 כנציג מכירות והחל להתקדם ולהתפתח בתפקידי מכירות ושווק בתוך הארגון. בשנת 2005 מונה למנהל חטיבת הכירורגיה הזעיר פולשנית (Ethicon Endo Surgery) ולאחר מכן ב-2009 הורחבו סמכויותיו לניהול המערך הכירורגי בחברה. בשנת 2013, נבחר לתפקיד סמנכ”ל השיווק של אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה בתחום הכירורגי באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (Europe, Middle East & Africa –  EMEA ). לאחרונה, מונה לחבר מועצת המנהלים של ענף הציוד הרפואי, בלשכת המסחר הישראלית.

אורון בוגר תכנית הניהול המתקדמת בבית הספר לעסקים של אוניברסיטת הרווארד בבוסטון ותכנית מנהיגות למנהלים בתחומי מדעי החיים באוניברסיטת קליפורניה, זאת לצד תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

חברת ג’ונסון & ג’ונסון מדיקל היא חברת הציוד הרפואי הגדולה והמגוונת ביותר בעולם, המפתחת ומשווקת ציוד רפואי למרבית התחומים הרפואיים בתחומי הכירורגיה (סרטן, השמנת יתר), אורתופדיה (מחלות מפרקים, טראומה, עמוד שדרה), קרדיולוגיה,  אלקטרופיזיולוגיה (הפרעות קצב)  ואחרים (פלסטיקה, עיקור וחיטוי).

לדברי אורון אגם: “בשנה האחרונה אנו עדים לשינויים ורפורמות משמעותיות בשוק הרפואה בישראל. זאת אל מול ביקוש עולה לפתרונות רפואיים כתוצאה מהשקעה בתשתיות לאבחון מוקדם, קצב גידול והזדקנות האוכלוסייה והמודעות לאיכות חיים ולא רק לתוחלת החיים. כחברה שמובילה את החדשנות הרפואית כמעט בכל תחום בו היא עוסקת, המחויבות שלנו ושלי באופן אישי לחולים בישראל היא לפתח וליצור מודלים עסקיים חדשניים, שיאפשרו ליותר חולים נגישות לטכנולוגיות המתקדמות שברשותנו”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה