נאונטולוגיה

מקליקים ונהנים ! (הודעה חשובה לציבור המנויים)

מצאנו לנכון לצאת במסע הסבר ועידוד למנויינו ל…הקלקה על הבאנרים הנמצאים באתר. יש לכך מספר סיבות:

1. כדאי לשים לכך שהבאנרים מובילים ברוב המקרים לאתרי מוצרים. חברות התרופות והבריאות משתדלות כעת, יותר ויותר, להציב באתרי המוצרים שלהם מידע וכלי עזר חשובים וחיוניים לכם, ציבור אנשי מקצועות הרפואה !

אתם יכולים למשל להשתמש באתר הליפיטור במחשבון סיכון שיאפשר לכם לקבוע את רמת הסיכון של המטופל שלכם, לקבל המלצות להמשך טיפול, וכל זאת על בסיס המידע הספציפי שתקלידו למחשבון העזר. באתר הזומרה  תוכלו לצפות בסרטון המציג את מנגנון מהלך המחלה והטיפול וכן בריכוז כל המחקרים האחרונים שנעשו בתחום. באתר הלנטוס עומד לרשותכם סרטון הדרכה שתוכלו להיעזר בו לצורך הדרכת מטופליכם. באתרים אלו ובאחרים יש ניסון ומאמץ מצד החברות המשווקות לרכז את כל המידע העדכני המצטבר על התכשיר, וכן לאפשר לכם לאתר בקלות מידע רישומי, ואף ליצור קשר ישיר עם החברה לצורך שאלות ובקשות.

2. אנחנו, e-Med , כידוע לכם, מתפרנסים בעיקר מההמימון  של אותם ספונסרים המציגים באתר את הבאנרים שלהם. ככל שהספונסרים יקבלו יותר “כניסות”, יותר תגובות (ב”צור קשר” ו/או בשאלוני המשוב המוצמדים לחלק מהאתרים) , הנכונות שלהם לתמוך באתר תהיה גדולה ונרחבת יותר, דבר שיאפשר לנו להמשיך בתיחזוק, עדכון ופיתוח. (וגם להתפרנס…). אז כל הקלקה שלכם, עוזרת גם לנו, כך שאם אתם נהנים מהביקורים באתר ומפיקים מהם תועלת, ודאי תהיה זו תחושה טובה לדעת שבהקלקה פשוטה אחת, אתם גם מסייעים לנו…יותר מכך, לחברות אשר יחושו שבאמצעות אתרי המוצרים שלהן הן משפרות את התקשורת והעברת המידע לקהילה הרפואית, תהיה מוטיבציה להמשיך ולעדכן ולשפר את אתרי המוצרים שלהן, ובכך לספק לכם מידע חשוב, עדכני ומועיל.

אנחנו חושבים שיש מקום לכבד ולהעריך את החברות שכבר מכירות בערך המידע המקצועי העדכני לו זקוקה הקהיליה הרפואית, ואשר מאמינות ביכולת להעביר לכם עדכונים ומידע גם באמצעות ערוץ e-Med . זוהי הזדמנות להודות לשורה ארוכה של מנהלי שיווק ומוצרים ממספר חברות שהבולטות שבהן הן: אבנטיס (לנטוס, טלפסט ובקרוב נוספים) , מדיטק (קלבטן, ברונכולט, פמינול, טריקרדיה ובקרוב נוספים) , נוברטיס (זומרה ובקרוב גם גליבק,פמרה וזלמק), ניאופרם (ליפיטור, מינס, אפקסור, זוטון), תרימה (רלקסין, סלקוקס, למוגין ובקרוב נוספים) , MSD (ריזלט, אוקסאאר) , שרינג גרמניה (יסמין, מירנה) , ינסן סילאג (דורוג’סיק),  ג’ונסון-ג’ונסון (סייפר), אמי טכנולוגיות (דהפלוקס), סנופי (פלביקס, קסטרל), טבע (נורופן ),  טרייטק (אנימס, מטריקה).

רשימה מכובדת ורצינית לכל הדיעות אשר בימים אלה אף צפוייה לגדול ולהתברך בעוד מספר חברות חשובות ובולטות בתעשייה. הבאנרים שלהם מוצגים במדורים השונים באתר, ואתם מוזמנים, מייד עם סיום קריאת הודעה זו לבקר באתרים אלה על ידי הקלקה על הבאנרים הנ”ל.

3. וכדי לתמרץ ולעודד אתכם להקליק בהתלהבות ויתר שאת, בנינו גם תכנית תמריצים חביבה..מכיוון שישנם שירותי ערך מוסף באתר הניתנים בתשלום (רכישת מאמרים ספציפים של הג’ור נאל קלאב, רכישת מנוי קבוע של הג’ורנאל קלאב המלא או האון ליין, או מנוי לניהול מידע מתקדם – הקלק כאן לפרטים והרשמה לאחד ממסלולי השדרוג), אז לתשומת לבכם: כל הקלקה וכניסה שלכם לאתר מוצר (ושהייה בו של למשך 2 דקות ומעלה) מזכה אתכם ב- 1 ש”ח. מידי סוף שנה ייעשה חשבון של צבירת הזכאות המגיע לכל מנוי, וזו תקוזז מהרכישות או מהמנוי שיעשה עד גובה של 50% מערך הרכישה/מנוי. כדאי, לא ?

אז הנה כי כן, שלוש סיבות באמת טובות להקליק !  תודה !

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה