Digital Marketing

הדרך היעילה לאיסוף מידע על פעילות מתחרים בדיגיטל/מאת GANBAROO

מחקר או סקר ללמידת פעילות מתחרים הוא אחד המרכיבים המרכזיים להשגת יתרון בשוק תחרותי.

מחקרי שוק, נתונים ותובנות מהשטח מספקים מידע על הפעילות הכוללת בשוק ועל המתחרים,

אך האם איסוף נתונים ותובנות שמגיעות מאנשי השטח או סקרים מחקרי ענק נותנים תמונה מלאה על הפעילות בשוק? התשובה היא לא.

פעילות עניפה שצומחת כול הזמן מתרחשת בדיגיטל ולכן ערוצי און ליין יכולים להשלים את ערוצי האוף ליין. סקר שיישקף את תפיסת העולם של הקהל שלנו לא יתן לנו תמונה כוללת של השוק.

כדי להבין באמת את התפיסות והמגמות יש לבחון מה מתרחש ברשת ואיזה קמפיינים הנושקים לתחומי ההתמחות שלנו מתקיימים.

המרחב הדיגיטלי נותן לנו הזדמנות ויתרון עצום לבדוק, ללמוד ולדעת, אם נדע מה לחפש, לשאול את השאלות הנכונות ולחפש את התשובות במרחב הדיגיטלי.

המרחב הדיגטאלי מהיר, משתנה ורבגוני ולכן הניטור חייב להיות כול הזמן, חלק משגרת העבודה, ולא בדיקה או סקר שנתי לפני תוכניות עבודה.

מאיפה מתחילים ומה המידע שאתם צריכים לאסוף ומה לדגום?

בקובץ המצורף הכנו לכם אינפוגרפיקה שמתארת את 4 המהלכים הבסיסים למנהל המוצר לאיסוף מידע על פעילות המתחרה במרחב הדיגיטלי.

דיאן ופסיה

רוצים שננתח יחד את הנתונים שאספתם או צריכים עזרה באיסוף הנתונים?

פנו אלינו ונשמח לתאם עמכם פגישת היכרות ומשם נמשיך יחד צעד נוסף לעבר השגת יתרון תחרותי

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה